måndag 23 mars 2015

Tretton och ett halvt

Jag hade planerat att cykla till gymmet idag, men det var ju lovat snöväder och så och på något sätt slutade det sedan föga överraskande i att jag satt i bussen.

Som vanligt det tionde programmet i sällskap med Ostekai. Jag räknade just snabbt ihop att detta var den fjortonde gången som jag genomförde detta tionde program, vilket nog betyder att det börjar vara dags för ett nytt. Ungefär tio gånger per program brukar jag satsa på, ofta brukar de tio gångerna ju sedan töjas ut så här...

En rolig greja denna dystra måndagsmorgon var att jag vågade mig på att prova köra chin assisten med 13,5 kg som motvikt. En chin klarade jag av med den vikten, och inte var det långt ifrån en annan heller. Jag tror starkt på att jag fixar det innan sommarlovet börjar.

En lunch i det nya hälsosamma livet, som hör och häpna varat i fem dagar redan!
Resten av veckan är inprickad i kalendern som en relativt hård en. Några minuter tänjning och foamrullande skulle därför knappast skada ikväll, men liksom när det är ju helt enkelt bara så tråkigt.

/Fysikälskaren (som dessvärre blir utan sitt L i tidigare nämna ämne)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar